vrijdag 22 juni 2012

afscheid...

Lieve Snelle sombrero’s!

Gisteren heb ik mijn afscheid mogen vieren bij jullie in de klas.
Ik wil iedereen bedanken voor deze fijne middag! Ik heb enorm genoten van de leuke spelletjes die jullie hadden bedacht en hadden georganiseerd voor mij. Jullie klassencadeau vind ik echt geweldig en het past helemaal bij mij! Vanmorgen heb ik een kopje ‘’manon thee’’ gehad. Eens zien wat ik straks neem ;-)

Ik heb het gisteren in de klas al gezegd maar ik heb het erg leuk gehad bij jullie in de klas en ga jullie zeker ook allemaal missen. Jullie zijn kanjers.

Ik hoop dat de complimentendoos straks goed wordt gebruikt en dat ik een keer via een foto kan zien hoe de doos is veranderd en welk plekje in de klas de doos inneemt.

Houd allemaal nog even vol en ga daarna lekker genieten van de welverdiende vakantie! Gaan jullie nog leuke dingen doen?

Heel veel groetjes en liefs van juf Germaine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten