maandag 27 februari 2012

vakantie

Hallo allemaal!!
Het is nu vankantie dus jullie zitten vast lekker te genieten.

Of nog in je bed te slapen.


Afgelopen vrijdag had meester Harry gewonnen met klassenwerk.

Ik vind wel dat wij hebben gewonnen met sportifiteit want we kwamen allemaal uit de aula met een glimende lach en we songen:


we hebben verloren we hebben verloren ole ole ole !!!!!!!

Dus daar mee hebben we de dag goed afgesloten.

We vonden het volgens mij allemaal wel heel leuk, ( teminste), ik wel.

Het is nu vakantie en ik zit nu met een kopje thee aan mijn laptop bij de openhaard te genieten.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne vakantie!

gr:Lotte

1 opmerking:

  1. Hoi Lotte, wat leuk dat je zelfs in je vakantie iets op de weblog zet!
    Wat heerlijk zeg, bij de openhaard! Die heb ik niet..
    Maar verder zit ik ook lekker met een kop thee bij mijn laptop. Ik heb een weblog gemaakt voor onze LR.. waar jij ook in zit!

    En vrijdag was een super leuke dag waarbij we ons allemaal van onze beste kant hebben laten zien! En ik denk dat ik wat meer voetbal moet kijken, dan win ik volgende keer wel met 'meesterwerk'.

    Groetjes juf

    BeantwoordenVerwijderen