donderdag 26 april 2012

Vakantie


Jaah het is weer zover.....!
Het is bijna vakantie.
Jkzelf ga op vakantie met een vriendin naar Tsjechie.
En er gaan ook nog kinderen op vriendenweekend.
Ik weet nu niet iedereen uit me hoofd maar in iedergeval:
Chimene, Sven, Mark en nog een paar.
Op 4 mei is de dodeherdenking van de 2de wereldoorlog.
Niet iedereen kan, maar wel een paar kinderen komen.
groetjes Manouk


Over twee dagen gaat de vakantie beginnen. Bijna iedereen gaat op vakantie of familie weekend of
blijven lekker thuis . Zelf ga ik op vakantie met mijn familie en nicht lekker gezelig. Maar in de vakantie is er ook koninginnedag of een herdenkingdienst uit de tweedewereldoorlog en we maakte vlinders en een
gedicht en je kan komen bij de herdenkingsdienst komen.
Groetjes Stefan


Het is bijna koninginnedag en dan ga ik kijken of ik iets kan kopen en mijn gezin en ik gaan naar Amsterdam.
Daar gaan we bij de spullen kijken. en ik hoop dat het mooi weer is en dat het blijft
De kikkervissjes zijn nu al bijna kikkers en we laten ze vrijdag 27 april vrij want dan hebben we een week vakantie. als we de kikkervissjes niet los laten dan kunnnen ze in de vakantie door de klas springen en dat moet ook niet.
gemaakt door Sophie

Ik heb heel erg veel zin in de vakantie. Lekker in zonnetje en zaterdag gaat de wijzend open!! Iedereen heeft daar wel zin in denk ik. De meeste gaan wel op vakantie denk ik. Ik zelf ga niet op vakantie de kinderen die niet op vakantie gaan gaan denk ik wel leuke dingen doen. 
gr. Anne

Volgende week is het vakantie!
super leuk natuurlijk...

En dan ga we met:
Chiméne Nicole 
Sven Mark Colin
Richelle Romy 
Yoris Senna
Laura Zara
Mike Jill
Wesly Tom
Stefan  
en Jessa    en al onze ouder's

we gaan 4 mei tot 6 mei
we gaan naar Gelderland als het goed is 
gr: Jessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten