vrijdag 27 januari 2012

nieuwe stagiaire

Donderdag hadden we een nieuwe stagiaire.
Ze heet juf Germaine!
Haar hobby's zijn dansen, acteren en toneel spelen.
Ze woont in de stad boven een restaurant.
Ze is nu 21 en word 19 februari 22 een dag voor Manouk.
Jeej dat word weer een feestje.
Ze blijft tot aan het eind van dit school jaar.
Ze gaat misschien mee op texel kamp.

Groetjes Taneshia!!!!!

Hieronder stelt ze zichzelf nog even voor:

Beste allemaal,
Mijn naam is Germaine Belfor, ik ben 21 jaar en ik woon in de binnenstad van Hoorn.

Vanaf donderdag 2 februari kom ik in de klas 6/7/8 stage lopen bij juf Sanne. Donderdag is mijn vaste stagedag en dus dan ben ik hier te vinden. Soms heb ik een stageweek en zal ik logischerwijs de hele week aanwezig zijn.
Ik zit in mijn 2e leerjaar van de Hogeschool Inholland. Mijn MBO4 diploma als onderwijsassistent heb ik binnen en ik kan niet wachten om later ‘’echt’’ juf te zijn! Ik hoop deze periode dan ook weer veel te leren zodat ik een stap dichterbij mijn droombaan kan komen.

Als u/je vragen heeft/hebt over wat dan ook, stel ze dan gerust dan zal ik altijd proberen te antwoorden.

Ik heb veel zin in de stageperiode!

Groeten van (juf) Germaine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten