donderdag 19 januari 2012

Wat een ervaring!

Wat hebben we genoten met z'n allen vandaag!
Echt helemaal super, wat een top sfeertje!



Voor veel kinderen (maar ook voor mij) de allereerste keer in de Amsterdam Arena.

Er waren heel veel kinderen voor Ajax, helaas hebben zij niet gewonnen.
Dit mocht de pret niet drukken, ik heb geen onvertogen woord gehoord.
We hebben heel sportief meegeklapt voor AZ, zoals het hoort!

Hier kunnen veel volwassenen een voorbeeld aan nemen!
Toen ik om 19.30 uur het RTL4 nieuws keek zag ik nog een aantal kids van ons in beeld komen.
Heb het opgenomen met mijn mobiel, dus niet de beste kwaliteit.
Om het terug te kijken kun je naar : 20.000 kinderen in de Arena gaan!


Het NHD heeft een interview afgenomen bij meester Harry en Nolan. Waarschijnlijk staat de St. Jozefschool dus morgen wéér vermeld in de krant!!

Ik heb genoten, tot morgen!
Groetjes juf Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten