vrijdag 11 mei 2012

een goeie start

Hoi alllemaal ! lekker genoten van de vakantie? ik anders wel en ik ga  nu vertellen wat ik heb gedaan.

ik ben naar de efteling geweest  ik ben overal in gegaan ook in de pyton (die over de kop gaat).
Het is echt een aanrader het is er super leuk. Leuke atractie maar ook een sprookjes bos en een treintje.
Ook ben ik met  Faiths partijtje naar walibi geweest.Dat is wel echt een pretpark voor kinderen/mensen die over de kop durven. Er zijn dus wel veel achtbanen die over de kop gaan.

Ik  heb ook op de Koninginnedag gestaan met mijn gitaaar en liedjes gezongen, ik heb minimaal 100 euro op gehaald.Het is heel raar dat mensen geld geven voor jou omdat ze het mooi vinden.

Voor de rest heb ik alleen maar genoten van mijn vakantie en het zonnetje
Nu heb ik weer een goeie start gemaakt op school om de rest van het school jaar weer in te gaan.

Oja! ik ben benieuwd hoe ik op de  schoolfoto sta.

Gr:Lotte




                                                                  
    
      dat is de pyton daar zat ik in zie je die loepings!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten