donderdag 10 mei 2012

oproep juf Germaine

Beste ouders/verzorgers,
Ik, de stagiaire van uw zoon of dochter, heb een schoolopdracht waar ik uw hulp hard bij kan gebruiken. Ik zal in het kort uitleggen wat dit inhoud.

Ik ga een educatief pad, een speurtocht, organiseren in de nabije schoolomgeving.
Vrijdagmiddag 1 juni gaat deze speurtocht plaatsvinden en het zal waarschijnlijk de hele middag duren. Voor de achtstejaarsleerlingen is dit een ander verhaal. Zij moeten oefenen voor de musical. Dit betekent overigens niet dat de ouders van achtstejaarsleerlingen niet mogen helpen!

Als u mij wilt helpen vraag ik u een groepje leerlingen te begeleiden tijdens de speurtocht. Van mij krijgt u tijdens de middag een uitleg/handleiding zodat u weet waar u met de leerlingen heen moet lopen.
Het zou mooi zijn als er 4 ouders beschikbaar zijn.
U kunt onder dit bericht reageren of uw naam schrijven op het lijstje bij de klas. 

Alvast enorm bedankt.
Vriendelijke groeten van Germaine Belfor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten