dinsdag 27 maart 2012

Unicefloop 14 april



Beste allemaal,


Morgen (woensdag 28 maart) krijgen de kinderen die dat willen materialen mee om op zoek te gaan naar sponsors voor de Unicefloop! Deze is dit jaar op zaterdag 14 april en start bij schouwburg Het Park. Je kunt vijf, tien of vijftien kilometer wandelen. De start is vanaf 9 uur. Als je wil meedoen, moet je 
de envelop met de namen van alle sponsors uiterlijk woensdag 
11 april weer bij mij inleveren. Op de dag van de loop zelf krijg 
je na afloop je envelop weer terug, daarmee kun je dan langs je sponsors gaan om het geld op te halen. De gevulde sponsorenvelop lever je ook weer bij mij in.

Wil je meelopen met een groep van school? Dat kan! Ik zelf 

loop dit jaar de 15 kilometer, juf Anouk loopt de 10 kilometer 
en juf Petra en juf Mariëlle lopen de 5 kilometer. We verzamelen 
om half 10 voor Park Schouwburg. Geef het even aan mij door 
als je mee wilt lopen met een van de juffen, dan regel ik een Jozefshirt 
voor je en wordt er uiteraard op je gewacht.

Het thema van de loop dit jaar is 'Kinderarbeid'. Kinderarbeid tussen vijf en veertien jaar is een groot probleem in vele landen. Veel kinderen in die leeftijd doen zwaar, vies of gevaarlijk werk en krijgen daar niets of heel weinig voor betaald. Unicef zorgt voor speel- en werkplekken voor die werkende kinderen. Als er niet genoeg geld is om de kinderen naar school te sturen, betaalt Unicef daar aan mee.
Doe ook mee aan de loop en help Unicef!



Groetjes juf Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten