maandag 9 juli 2012

Het afgelopen jaar

Dit jaar hebben wij heel veel leuke dingen gedaan.
Kinderkermis
De kinderkermis van dit jaar was echt super tof!!!!.
Mijn groepje bestond uit Ties, Nolan, Mark, En ik zelf.
Onze attractie heten de bowlende ballers.
Uitleg over de attractie,
De attractie er stonden 10 flessen met foto's van de juffen en meesters.
De kinderen konden met ballen schieten of gooien.

Honky tonk afscheid 8ste jaars.
Op zaterdag 7 juli hadden wij afscheid 8ste jaars.
Om 19.00 begon het feest.
Het thema was beauty en the nerd.
om ongeveer 21.00 gingen we een spel doen het heete jongens tegen de meisjes (van tv).
Het eerste spelletje heete het letterspel 4 jongens of meisjes hadden een muts op de achterkant en op de voorkant stond een letter.
De moeder van Bowey stelde een vraag dan moest een iemand van de jongens of de meisjes de vier kinderen in de goede volgorde zetten en dan moest er een woord uit komen.


De film
Onze film heet de machische tijdmachine.
Sven en Donny waren de hoofdrol spelers
Ik zelf had niet echt een hele grote rol ik kwam met Mark Anna en ik zelf op de scene straffen.
De film is uit eindelijk heel goed geworden.
Hij is 10 min lang de film staat op de weblog.

Van Colin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten