maandag 16 juli 2012

Mijn vakantie

Mijn vakantie wordt top! Wij hebben een tent en daarin gaan Jessa en ik in slapen in de achtertuin dat doen we elk jaar. Dan kopen we lekker veel snoep, drinken en veel chips. In de nacht komen er altijd veel vleermuizen. Het wordt hopelijk mooi weer want dan kun je lekker vaak naar het zwembad. De laatste 2 weken ga ik met mijn vader, moeder, zusje en broer naar Italië in Toscane. Mijn tante en nichten + oom komen ook naar naar de camping Albertros toe waar wij heen gaan, maar hun gaan een week eerder weg dan ons. Maar wat jammer is, is dat je in sommige zwembaden een badmuts en een ballenknijper (strakke zwembroek, voor mijn broer dan) En dat is heel stom want mijn broer en ik doen altijd een lange zwembroek aan.


xxxjes Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten