vrijdag 13 juli 2012

Mijn jaar?! Ilse

Hoe was mijn eerste jaar in de bovenbouw?
nauw zo:  Het begon allemaal toen ik in de klas kwam.
Het was een heel gezelig klasje.
Ik had veel lol met me vriendinnen en nieuwe vrienden en vriendinnen.

Kamp:
6 oktober gingen we naar het kamp in Hilversum. Het was daar leuk maar toch een beetje eng. Er hing een farao met een rood lint langs de ogen (het leek net bloed!) En het kamp huis stond naast een kerkhof! En in de avond omweerde het ook nog eens. maar gelukkig gingn we de volgende dag weer naar huis. We hadden pannekoeken gegeten en veel spelletjes gespeeld erg geslaagd dus! :).


Kerst 2011:
Het was al weer kerst en dus ook een heerlijk kerst diner.
Het diner was heel lekker en er waren veel vormen in kerst stijl.
de laatste dag voor de kerst vakantie gingen we een (engelse) kerst film kijken.

Keuze curses 2011:
We hadden keuze curses voor de eerste keer dat was heel spannend. Ik had zumba


Pasen 2012:
De tijd vloog voorbij zo ben je net in de bovenbouw en zo zit je er al een half jaar in!
Het was pasen lente dus! Ik zat er met smacht op te wachten! We hadden een paas ontbijt het was heel lekker helaas hadden we juf Karin i.p.v. juf Sanne. Maar dat was ook wel leuk. Juf Karin las het paas verhaal voor. Juf Sanne kwam nog wel even dat was heel fijn.

Een stagiaire:
We kregen een stagiaire ze heete Germaine (Juf Germaine). Ik weet niet meer waneer ze kwam. Het was heel gezellig met juf Germaine ze hat leuke engelse lessen. En leuke drama oefeningen. Helaas moest ze (net als alle andere) weer weg. Het afscheid was heel leuk want we vierde tegelijk juf Sanne,s verjaardag!

Ik weet nog wel wat meer maar dit vond ik de leukste dingen (naast mijn verjaardag:))
dus dit was het hoop dat julie het leuk vonden! XxX Ilse






Geen opmerkingen:

Een reactie posten