dinsdag 10 juli 2012

Stefan ; Mijn jaar

Ik ging naar de bovenbouw. Ik vond het heel spannend en in de pauze zat met Dane niks te doen. ondertussen heeft Dane wat met Bowey en ik zag toen zag ik Wytze, Jelmer en Ben pakkertje aan het doen en ik dacht dat is wel leuk dus deed ik dat in de pauze met Larz, Sem, Sybren, Rob. K, Wytze, Ben, Jelmer ,Kjartan, Hidde en ik natuurlijk.

Er was ook kamp en dat was leuk, er was een voetbalveld en toen ging ik meteen voetballen, we wisten niet hoe laat het was en we gingen voetballen totdat we voor het eten geroepen werden, na het eten maakten we ons klaar voor de bonte avond iedereen moest. Dus ging ik met Jelmer, even later liep het tegen tussen middernacht en we gingen we niet slapen, we gingen met onze slaapzakken tegen elkaar beuken maar dan waren we allemaal moe en gingen slapen.
Toen iedereen  thuis was was iedereen behoorlijk moe. De volgende ochtend was het weekend.

2 maanden later was er fun in athletics en dat is heel leuk zei me zus. Toen ging we erheen met alle zesde jaars. We kwamen net aan gingen we naar onze kleedkamer voor om te kleden. Toen we klaar met omkleden  gingen verschillende activiteiten doen. Ondertussen kwamen bij het laatste onderdeel het estafette en we werden eerste met estafette maar niet genoeg voor punten voor de finale.


Einde Van Stefan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten