vrijdag 13 juli 2012

Mijn jaar door Sophie

Ik kwam 2 april op de St Jozefschool. Eerst vond ik het wel spannend!
Ik kwam goed in de groep omdat ik ook al een paar kinderen kende.
Zoals Taneshia, Dion en Koen.
Het is op deze school heel anders: het rekenen want dit is Rekenrijk en op het Spectrum had ik een andere.
We hebben hier twee laatjes in plaats van één.
Rekeninstructie was ook niet op het Spectrum, we kregen uitleg in de klas. Als ik iets niet snapte moest ik het later vragen.
Nu doe ik ook projecten en dat deed ik op mijn oude school niet.
Ik vind het ook leuk dat ik nu in groep 6,7,8 zit omdat je dan ook met 7e en 8ejaars om kan gaan.
Nu heb ik allemaal nieuwe vriendinnen en vrienden. Van mijn oude school spreek ik ze eigenlijk niet meer zo vaak.
Eigenlijk ben ik heel erg blij dat ik nu op de Jozefschool zit!

Sophie en Nicole op het bovenbouwfeest
Groetjes van Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten