maandag 16 juli 2012

Mijn vakantie:Lotte

Mijn vakantie wordt echt super!
Ik ga naar Turkije en naar Geversduin mijn lievelings camping in Nederland.
De eerste week ga ik naar Geversduin.
Daar ga ik lekker genieten met mijn moeder mijn vader en mijn zus.
Ik heb er super veel zin in.
We  hebben en tent gehuurd, en als het regent hoor je altijd zachtjes de regen op de tent kletteren, dat is zo gezellig!

Mijn laatste 3 weken ga ik naar de zon, Turkije! Daar gaan we een rondtrip maken, en bij mensen thuis slapen. We zijn 2 jaar geleden naar Cuba geweest. Daar waren we ook 3 weken. Ik vond die reis heel leuk omdat ik veel mensen leerde kennen en veel heb gezien en gedaan. Zoals: paardgereden, schilpad gezien (en geaaid), kwal gezien nou ja gevoeld dan! en nog veel meer. Dat was echt de mooiste vakntie tot nu toe.

Ik hoop dat ik nu weer zo'n leuke vakantie krijg.

Gr: Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten