maandag 16 juli 2012

mijn vakantie (Sophie)

Ik ga naar Engeland en Spanje.
Ik ga met mijn broer en mijn zus en mijn vader en moeder.
We gaan met de auto en de caravan er achter. In Frankrijk gaan we kanoën en chillen en zwemmen.
In Spanje komen er vrienden ook 3 weken en dat is wel leuk dan gaan we elke dag samen eten en samen naar de markt. Bij de markt is het heel leuk want dan koop ik altijd leuke dingen bijvoorbeeld een glazenbol of een beeldje en ze zijn altijd heel erg mooi en ik koop daar ook tassen. In Spanje is er op die camping een strand heel dicht in de buurt en een zwembad en de vorm is van het zwembad is een dolfijn. We hebben iets gekocht dat is een trampo die in de zee moet dan kan je van de trampo zo in het water springen dat is heel leuk en je kan er een zwembad van maken het word een hele hele hele leuke VAKANTIE!!!!!!!!!!!!

Ik heb er nu al super veel zin in!                                       
Gemaakt door:Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten