donderdag 12 juli 2012

Mijn jaar

Mijn jaar was top! dit is een geweldige klas en hebben altijd lol. Met sinterklaas hadden we leuke suprises gehad en waren er leuke cadeautjes en iedereen was wel blij.We zijn ook op kamp geweest ik zelf vond de slaapzalen heel eng want er hing een farao op de muur de bonte avond was ook heel leuk! Max als de jury Max het een pruik op en praate West-Fries volgens mij. Maar voor de rest was het een leuk kamp. We zijn ook met de hele klas naar Ajax-Az geweest en we gingen naar het stadion van Ajax in Amsterdam het was een hele spannende wedstrijd maar jammer genoeg heeft Az gewonnen. In het midden van het jaar hadden we een restaurant in de kleine gymzaal we hadden lekker eten en bijna alle kinderen hadden hun ouders uitgenodigt iedereen genoot er wel van. Natuurlijk hadden we ook de kinderkermis iedereen had wel een leuk kraampje en had wel een heleboel kaartjes bij elkaar gekregen. Ik was met Jessa, Chimene, Faith wij hadden een leuk kraampje en iedereen had wel leuke spulletjes. We hadden dit jaar ook Fun in athletics het was heel erg leuk en er waren heel veel scholen die meededen er waren leuke sportonderdelen. Groep 8 had een afscheids feest geornigiseerd we waren in Honky Tonk het was een hele leuke disco en het werd wel laat er waren leuke liedjes en de draaier was goed. Jullie hebben  het misshien al gehoord maar we hebben een middeleeuwse film gemaakt hij is best goed gelukt en is leuk maar het was wel jammer dat we sommige scene's opnieuw moesten doen!


Gr. Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten